3 timmar!!!!!! träning

Ucch jag vet , jag har inte gjort ett inlägg på ett tag , man jag lovar ! har inte haft tid!!... eller ju det har ajg ju men har inte orkat...


men Nu är jag här igen.. Och i dag så ghar jag ingen aning om när ci vlutade.. men efter skolan så åpkte jag och madde till biblioteket (A) jag lånade lite böcker och sen så alla ni vet har man minst 7 st böcker försenade... hehe ojjj...


men j a,. nu ärr  jag hemma efter ett r
tre timmars tränings pass... Uccch vad trött jag är! vi träna från 17-20 fast det egentligen skulle varit 17.45-19.30!
ja sen kom någon från landslaget/sävehof och tränade mede oss :d haha jennie ... ve tinte vad hon heter i efternamn men hon är höger kant :D trevligt va?!

Men aja tror jag ska läsa lite nu (H) :P sen lite gitarr.. fast kommer inte ihåg läxan så ja vad ska man gör a?D

Men PUSS O KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0