Avenyn- bergakungen ?!

hej hej ,., lilla jag är ute på datorn igen, visste blir man förvånad :D

Men i varje fall så gick jag upp 8! i morse!!! helt sjukt , och det var enbart för att madde tvunbgade upp mig... genom SMS ! fast ajg sa till henne att göra med men i varje fall, ja ..

Sen åkte vi tilll fotbolls träningen på vallen óch var klar halv 11...

Sen dess har jag läst ut en bok (A) Haha och ja , ska snart åka in till stn för attgå på bio med Klara... och om någon kan vara så snäll att förklara hur man kommer från Avenyn till bergakungen då säg gärna till, för jag har ingen aning ...

aja önska mig lycka till :d haha har inga bider nu heller det kanske kommer senare i veckan .. Puss O Kram !

Kommentarer
Postat av: Esther

hehjehej

Tror inte du satt i kodmallen du fick av mig, rss-knappen syns inte.



skulle bara säga det så att du vet;)

Kramis <33

2010-11-14 @ 22:00:33
Postat av: Anonym

2010-11-14 @ 22:01:42
URL: http://zuccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0