Cinco

TJENARE ! hha

I dag har de varit en vanligt SKIT KALL dag...
kom hem efter att ha haft slöjd på nordlycke... så hade jag IS på mina händer! detvar lite läskigt...
I mon är det SO prov, men glömde alla saker i skolan så har inte övat ett skit , så vi får väl hoppas att det går bra :D
ja sen var jag hemma i några timmar och sne vid 6 åkte jag till Amhulkt för att ha Gitarr.. Jippie... jag måste verkligen bli bättre på det snart.. jag SUGER ! seriöst! är helt hopplös!
Ja sen medans jag var på maxi... gick jag och mamma och kpte klädeutan på Cinco..... ännu bättre... eller inte  ;P
Men i varje fall så hittade jag en snygg tröja och ett par nya jeans :S och båda är ganska snygga .. så det finns fortfarande hopp om Amhult... eller itne
men nu kommer lite bilder:D
Ja haha vårat lag i Dalhelmscupen :D det som kom etta! lite sen men
ja
Jag då när jag "tankar"/"värmerupp" till matchen , på en bensin mack...
Fångad ;) du ve3t...
(MADDE)
Alltså det va r en lastbil och ganska svår att ta kort på!
men den var RIKTIGT häftig :d
de var allt för i dag ... Puss O Krma! vi ses n¨gon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0