"favorit dagen !"

hejsan alla snyggingar :D

Ja i dag ahr det varit min "favotit dag" jag vaknade kvart över 7 av att mamma ropade på mig ...  Hmm att jag var tvungen att åka till skolan sjjälv... jag lov ar funderade ett tag på att  skolka! men i varje fall, då hade jag en HALV TIMMA! på mig innan bussen går och cyklar ner till HP óch hinner precis.. Ja skolan v ar precis som den brukade vara ... SKIT TRÅKIG! fast hmm råkade göra en sak till klara som några killar såg och jag LOVAR! är ingen slampa.. men Hmm , nu pratar vi inte mer omdettta :...

Efter skolan fick kjag skjuss hem att madde ... när jag väl var hemma kom jga på cykeln och sprang ner till bussshållplatsen .. Ka sen hade jag 45 min innan jag kom på att vi skulle samlas 5... då var klockan 10 i ! ... och räddad än en gång av MADDE ! fick jag skjuss av henne.. ja när vi och Nadja, Emelie G och frida var på väg till match någonstans mellan Borås och Göteborg... gick bilen sönder tyyp... så ja, jag säger bara att det var första gången någon sin jag ahr värmt upp på en bensinmak ( förklarar senare) och nu efter att ha spelat match i minus ett! så funkar inte vårt varm vatten !!!! fryser tyyp ihjäl !!! BAJJJS! tro jg ka gå och kolla om det funkar nu .. hinner inte ladda in bilder från Bensinmacken .. dom kommer i mon ...

PUSS O KRMA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0