NATTBLOGGARE!

heeejsann !

Haha undra hur det kommer sig att alla inlägg jag skriver är efter åtta?... Hmm lite läskigt.. är tyyp en "nattbloggare"

Men ja I da har man då varit på ULLARED !

och vet ni vad?!   OMGGG!!! JAG SÅG HAN !!!!, MORGAN !!!!!

SHIT han är tyyyp skit cool! ärligt, har inte riktigt förljt "serien" men han har klippt sig... fast det kanske var länge sedan .. aka skit samma

5 timmar senare , flera klädesplagg kommer vi ut därifrån, och vet ni vad? jag tror ALDRIG jag har haft så ont i mina fötter och ben ( jag har nog mest ont i fötterna och de är eftersom någon Hmmm , Klara körde in i mina fötter hema tiden medn vagnen ) mene ja de vvar tyyp allt, jag orkar inte ta bild på att saker och sedan skriva vad de är och kostar , om det är de ni leter efter så gå till ng annan blogg, här skriver jag emst om mitt lilla skit liv för er, så alla ni där ute .. hmmm tyyp 3 st eller något ska veta vad ajg gör under mian dagar i livet :D

Ja men nu haha ha min mesiga famlij gått och lagt sig och klockan är bara 22:23  störande , får nite lyssna på musik nu .. BAJJJS ... men aja

Puss O Krma ! vi ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0