Dagen efter i morgon

Hejsan hoppsan

Ni ses vi igen här :d haha i dag ahr de varit en ganska chillad dag eller något.... De var Tisdag alltså längsta dagen på veckan,skönt att den är över... Vi hade Carin dom sista 2-3 timmarna i skolan .. trevligt..,

Ja haha sen skulle vi upp till Nordlycke för att ha språk... Åkte först tlll  maxi med alexander och Klara :D haha köpte en cinder :D skit gott, fast råkade hälla ut hälften ... Hmmm....  Ja sen kom vi upp till Nordlycke lite försenade me , de funnkar :D Ja sen Så tänkte jag att ja skulle pröva åp Tyska , så de gjorde ja .. haha tror inte jag ska byta... Ledsen nklaa fattar inte ett skit... tyyp  "ich Haiste Towe" eller något sånt skit, de kanske inte ens stavas så :s haha oj....

Men ja haha Grattis tll alla killa som spelar i hjuvik , ni vann matchen mot Torslanda med 3-2 hörde jag .. vem är så dum så man sätter en sån kul match ute i eriksberg?.. är bara nyfiken ... ville verkligen kolla på den men palla inte åka ut dit...

haha ist var jag då på de "roligaste träningen någonsin" elllleeerr innte... Haha bajs börjaar bli riktigt trött på en sista halvtimman fys vi gör varje träning ... men jaja de var tyyp allt för i dag :D


Puss O Kram .. inget ahr hänt i dag så orkar inte ladda in någon bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0