Gitarr med Isac... Världens händelse...

Heeeejjj saaaaaan !!

Haha le´dsen att jag inte ahr bloggat på ett tag , nu har jag faktisktingen bra ursäkt , är bara LAT ! XD

Men i dag har de inte hänt så mycket , och efter som de var så längde sedan jag bloggade kommer jag inte ens ihåg  vad jag har gjort.. hehe

Men i varje fall så va tyyp de ända roliga i dag var slöjd.. ich de är ju "hur kul som helst" Eller inte ...

Men ja haaha , sen gick ju jag Klara emma och elin ner till maxi.. men ja , vi hann i tid.. fast de började tyyp ÖSREGNA! när vi gick , så vi blev VÄLDIGT blöta :d Ja Hmmm I mon är de3 FREDAG! ÄNTLIGEN ! haha o efer de loooov!!! shuit vilken tur, för jag DÖR snart om jag inte får komma bort från den där skolan , guuuudd vad jag hatar den !
 Och Just de ... Haha vid 6 åkte jag in till maxi för  att ha en ALLDELES underbar gitarr lektion med ISAC ! härligt..
men ja de var tyyp allt i dag .. Nu kommer bilderna från matchen i söndags och lite annat skit :D



Ja g har ingen aning om vad som hände men ja ...



Dom var tyyp RIKTIGT cooola!



Hela Sävehof laget :D


hela "vette fan vad dom heter" laget :D

Ja Puss O Kram !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0