Ny blogg, ny header, nytt liv :D

Tjenare alla super snälla blogg läsare ! :D

 nu har jag bytt blogg ocgh har fått en skit snygg header tack vare den underbara esther på http://zuccini.blogg.se/index.html TACCK!  ÄLSKAR DIG !

Ja haha just nu väntar jag på att Klara ska komma... Hmmm undra när det händer ;) Ja sen kommer vi ha roligt som vanligt hemma hos mig ;O! :P Ja sen vet jag nite riktigt vad som händer . mamma är någon stans i finland tyyp, och pappa och syrran är på handbolls match någon stans i svergie :D så man r ensam hemma igen ;)


Förresten kommentera och säg till om jag ska länka eran blogg ( om du har någon ) :D haha det var allt för den här gången

PUSS O KRAM ! (L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0