Önnered - 11-manna - Förlora

Tjenare alla rarningar :D
 ahha Ja i dag vaknade man då tyyp 7 .. för att någon ( hmmm William A-W ) ringde mig tyyp 100 gr.. skit jobbigt ! EFter det så sov jag lite tilll , kollade på att avsnitt av vampire diares och läste bok , därimellan lyssnade jag också "ganska" mkt på musik :D

Ja sen var det att sätta på sig fotbollskläderna och åka till skolan för att sedan åka ut till Önnererd för att spela en 11-manna match som man förlora xD Och nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra medan min mamma är lite skum.. eller är det fult normalt att ta med sig en hammare när man ska elda( i spisen alltså) så ja men hör lite bankande annars är allt bra :d

Är de bara jag eller har de blivigt SKIT kallt de senaste tiden? , jag lovar de är tyyp de !
Har fotfarande ingen aning om vad jag ska  göra med får la sätta på lite musik, ta en bra bok och läsa ... sen ska jag då självklart messa lite också¨:D

Puss O Kram ! (L)(L)(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0