Ösregn , matcher och sena morgonar

Tjenare allihopa XD

haha i dag var det då världens värsta fredag... Vaknade tio över sju i morse och åt frukost som en ghelt normal människa :d sen säger mamma att om jag ville ha skjuss till skolan måsgte jag åka halv , då had ejag inte ens klätt på mig elr något sånt ! , så ja, efter ett tag kom man då på att de var nordlycke vi skulle till, mne nej nej mamma orka inte köra hela vägen så hon dumpa mig och tvingade mig att GÅ! i ösregn/hagel... gissa om jag frös!! ja sen gick mitt paraply sönder också ... Hmm härligt..

Ja resten är inte särskillt intressant men ja :D sen kom jag hem och såg att kolckan var två, och jag skulle vara nere vid busshållpltsen halv för att få skjuss av jossan :s .. men jag hann :d härligt va?..

Ja åkte vi då till hallen och spelade massa matcher ( fotboll, innomhus) det gick ju Skiiitt braa.... eller inte ...

Ja haha vi förlora alla matcher tror jag :D och då spelade vi 10 st ! på 5-manna! mot 99:or! PINSAMT!

ja de var tyyp allt sm hände , ellerjag åkte hem med Ella och hennes mamma skulle handla på maxi.. Ja där hängde vi runt på smiket och hade kul.. haha såg Jonas L-T oh råkade skricka det ganska högt.. hehe Sen ringde mamma och sa att jag skulle få skjuss hem ;D ... så ja de är de som händ ei dag .. fast vet ni va d:D

JAG HAR LADDAT HEM AVNITT 6 AV VAMPIRE DIARES!  skit skönt är helt jäkla beroende av den serien !

de är as bra!

Ja nu kommer lite bilder .. Puss O ktam !


Madde Ella och jag när vi gungar, Hmm vi satt fast .. Smidigt...



Puss O Kram ! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0