Gitarr, musik och matteprov :D

Ledsen allihopa XD har varit lite dålig på att uppdatera :d men har tränat så sjukt mkt så hinner ju inte ..

Ja i går så hah tränade jag i B-hallen då ;) haha jag tyyp spydde.. eller inte ttyyp utan jag spydde... mina tränare var inte sn'lla ot mig ... BAAJJJS påer ! XD  och ja i dag var det ett liittee pinsamt samtal i skolan hmmm , ja det tar vi en annan gång :D och sen åkte jag hem och eler tpp 1 timma så var det träning , på planerna där nere då... och nu sitter jag här framför mammas dator enbart för min har damp, har precis övat inför matte provet i mon , senhar jag spelat lite på gitarren som också är i mon, men ska jag träna i mon :O vilken överraskning :D ja och förhoppnings vs är et inte Engelska prov i mon untan på fredag , fast med min otur kommeer det antagligen vara i mon ....

Ja de var allt tror jag :d har inga bilder nu :d men haha ni kan få en annan som är helt speciell... jag hitta den på google :D Haha varsegoda , den kan ni stirra på :D


Puss O KRAM !


Jag vet , det är enklast att inte fråga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0