Vintertid? Sommartid?, vilket är kortast?

Lilla jag är till bax ute på nätet igen :D

Haha känner mig lite deppig just nu , satt hemma hela Halloween med MAMMA! fick inte gå ut och träffa någon alls ! inte ens klara ! , haha fast henne var jag med i dag :d hon sov över och shit vad kul vi hade !

Och sen har jag inte  heller någon att messa med för att alexdander åkte till danmark ( vad gör man i danmark!) , KOM HEM SNART! men ja... Haha kockan är 00:46 tror jag eller kanske den är 24:46... Hmm undravilket som är vilketm, alltså är vintertid då klockana går till bax 1 timma eller när sen går fram?...

Undra sa fulundran och jäddan tog en fick .. eller hur går de ordskråket?..

Hmm m¨ste tyyp gå och lägga mig nu .. Ska upp 8! på en söndag 1 guud va gör man inte för att spela match 1 hemskt ! ... hittade en bra serie på 1:an förresten det gick tyyp flera avsnitt på rad "The Event" hettee den .. men som ja sa fick ag inte kolla på den :( ..

De var tyyp allt för den här gången .. har lite bilder från i går kväll när jag klara och Simon J var ute.. men orakar tyyp inte ladda upp dom , det är så sålig upplösning ..

men Puss O KRMA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0